+38 (099) 375-59-16 (Київ)

м. Київ,
пр. Возз'єднання, 2/1
ТЦ "Дарниця"

zakazkievdah.com.ua
Пн — Пт: 9:00 — 19:00;
Сб: 10:00 — 16:00 (тiльки консультацiя);
Нд: вихiдний.

(099) 375-59-16 (МТС)
(097) 405-58-95 (Київстар)
(063) 940-75-43 (Lifecell)

Зворотній дзвінок

Фальцева покрівля


Сортування : Кількість:


  • Покрівельні плівки
    Покрівельні плівки – широкий вибір

    Дивитись ціни

Фальцева покрівля виконується з покрівельного листового металу, нарізаного смугами по довжині ската або короткими картинами. Листи кріпляться до основи кляммерами і з'єднуються між собою в замок (фалець). По завершенню укладання листів виходить суцільне водонепроникне покриття без отворів від кріплення і зазорів на стиках матеріалу. При дотриманні правильної технології монтажу та застосуванні всіх необхідних і якісних комплектуючих, фальцева покрівля служить не один десяток років і є дахом з преміум сегменту. Під неї не задуває сніг, і не затікає дощ. Під захистом фальцевого даху дерев'яний каркас з теплоізоляцією, при правильній конструкції покрівельного пирога, постійно знаходяться в сухому стані і не схильні до процесів гниття, корозії або розпаду від ультрафіолету. 50 років — це нормальний розрахунковий термін служби фальцевого даху.

Фальцевий дах

Пиріг фальцевої покрівлі.

Оскільки листи металу не мають поздовжнього профілювання, вони не мають ніякої несучої здатності і можуть легко деформуватися від снігового навантаження. Для уникнення утворення хвилястої поверхні влаштовується міцна суцільна основа з вологостійкої фанери, OSB-3 або обрізної дошки. Іноді, при великому куті нахилу покрівлі, застосовується тільки обрешітка з дошки, тим не менш, відстань між дошками не повинна перевищувати 15 см.

Для виведення конденсату з внутрішньої поверхонь металу використовують спеціальну підкладку, іменовану структурний мат. Він складається з товстих волокон поліпропілену, хаотично сплетених між собою, створюючи необхідну товщину матеріалу який створює вентиляційний зазор між металом і суцільним настилом. Під структурний мат укладається супердифузійна мембрана, по котрій конденсат стікає вниз по схилу в водостічну систему, не проникаючи глибше в покрівельний пиріг. Для прискорення процесу монтажу можна використовувати суміщений структурний мат з мембраною, наприклад Delta-Trela.

Під фальцевою покрівлею мається на увазі спосіб стикування покрівельного листового металу. При цьому, в якості металу може застосовуватися як недорога оцинкована сталь, так і натуральна мідь. Нерідко можна зустріти фальцеву покрівлю з цинк-титану або покрівельного алюмінію з кольоровим полімерним покриттям. Не важливо, з якого металу буде робитися покриття, технологія монтажу і складові покрівельного пирога залишаються незмінними.

Для монтажу фальцевого даху необхідно наймати спеціалізовану покрівельну бригаду з наявністю необхідного інструменту для закочування фальцевого замку, яка має великий досвід робіт з дахами даного типу.

Оскільки покрівельний метал для фальцевого даху майже не піддається обробці, ціна на нього може здатися дуже привабливою. Але не варто поспішати з висновками, необхідно вважати весь комплекс матеріалів і вартість робіт. Всупереч відносній дешевизні оцинкованої сталі, дах з металочерепиці (ціна якої буде дорожче профільованого металу під фалец) буде на порядок дешевше. Ну що стосується дорогого металу, то там і порівнювати нема з чим.

Великою перевагою фальцевої покрівлі є можливість робити радіусні покрівлі, чого не зробиш з іншого листового металевого даху. Але таке задоволення також обійдеться не дешево, так як радіусні картини (смуги з загином під фальцевий замок) виготовляються в цеху на спеціальних прокатних верстатах індивідуально під ваш дах.

Кріплення картин в класичному варіанті виконання фальцевого даху відбувається за допомогою кляммерів, які загортаються в замок фальця картин і абсолютно невидимі. При цьому немає отворів в металі та дах виходить абсолютно водонепроникним. Але з плином часу був придуманий спрощений спосіб монтажу картин, який не вимагає наявності закатного фальцовочного інструменту. Компанія RUUKKI випускає продукцію під назвою Classic. Це довгі смуги металу з замком і отворами по краю, що дозволяють не застосовувати кляммери. При цьому, кріплення все одно залишаються приховані, а завдяки поздовжньої форми вирізу місць кріплення, лінійне температурне розширення металу не призводить до утворення здуття покриття. Також, слід зазначити ще один плюс даної пропозиції. Зі зворотного боку на метал може бути наклеєний шар товстого геотекстилю, що поглинає шум дощу і граду.

Фото фальцевого даху

Фальцевая кровля
Ruukki Classic
Ruukki Classic
Ruukki Classic
Ruukki Classic
Ruukki Classic
Ruukki Classic
Ruukki Classic
Фальцевая крыша
Фальцевая крыша
Меданя фальцевая крышки
Фальцевая крыша

Елементи покрівельної безпеки

При проектуванні покрівлі з металу з фальцевим замком слід враховувати ще й елементи покрівельної безпеки, які повинні бути спеціально зроблені під дах даного типу.

До елементів покрівельної безпеки варто віднести

  • снігозатримання;
  • платформи для обслуговування димоходів;
  • сходинки;
  • драбини;
  • покрівельна огорожа.

Профілювання картин на об'єкті

Для здешевлення вартості металу, покрівельна бригада нерідко формує картини з гладкого листа безпосередньо на об'єкті. Це виконується за допомогою відносно невеликого, мобільного прокатного обладнання. Картини для фальцевого даху профілюються, створюючи загини по краях листа, які при поєднанні з сусідніми смугами закочуються в водонепроникний замок. Прокатка фальцю на об'єкті також значно зменшує вартість транспортування покрівельного металу, якщо планується використовувати негабаритні смуги в довжину всього ската. При виробництві безпосередньо на об'єкті йде необхідність використання довгомірного вантажного транспорту, і можна здійснювати доставку рулонного металу невеликими вантажними автомобілями, а вже на об'єкті робити з нього довгі картини.

При прийнятті рішення використовувати картини довжиною більш 5-ти метрів слід врахувати до уваги такий фактор як температурне розширення металу. Коли дах нагрівається від сонця, довгі листи значно додають до своєї довжини і на покрівлі можуть утворитися локальні здуття. Щоб цього уникнути, але при цьому залишити дах більш цілісним, необхідно застосовувати спеціальні рухомі "плаваючі" клямри з вільним ходом. Це дасть можливість металу вільно рухатися уздовж ската і не утворювати здуття.

Фальцева покрівля

Опубликовано: КиевДах
КиевДах
Фальцева покрівля
Copyright www.webdesigner-profi.de MAXXmarketing GmbH

Контакти

Україна, м. Київ,
пр. Возз'єднання, 2/1 (Лівий берег, Ленінградська площа, ТЦ "Дарниця")
Пн — Пт: 9:00 — 19:00;
Сб: 10:00 — 16:00 (тiльки консультацiя);
Нд: вихiдний.
+38 (099) 375-59-16 (Vodafone)
+38 (097) 405-58-95 (Київстар)
+38 (063) 940-75-43 (Lifecell)
zakazkievdah.com.ua

Оплата і повернення товару

Оплатити товар можна в касу нашого офісу, на сайті картами Visa або Mastercard, за безготівковим розрахунком.

Повернення товару належної якості протягом 14 днів. Товар не повинен бути використаний. Товарна упаковка не повинна бути пошкоджена. На товарі не повинно бути пошкоджень (подряпин, вм'ятин, cколів). Доставка товару на склад постачальника оплачується силами або за рахунок покупця. Для оформлення повернення за готівку необхідно надати товарний чек про оплату і специфікацію до даного замовлення. Повернення товарів, придбаних за безготівковим розрахунком здійснюється згідно українського законодавства.
Матеріали, виготовлені на замовлення (металочерепиця, профнастил, покрівельні планки та ін.), поверненню і обміну не підлягають.
Повернення грошей після повернення товару на склад здійснюється протягом від одного до семи банківських днів.

visa mastercard liqpay privat24

Умови доставки

Термін виконання замовлення на металочерепицю та профнастил 2 — 4 банківських дні.
Складські позиції товарів можуть відвантажуватися в день оплати (наявність уточнюйте).
Здійснюємо доставку на об'єкт по Київському регіону (Газель — 9,0 грн / км в обидва напрямки). В інші регіони доставка може здійснюватися попутним вантажем або перевізниками. Товари довжиною до двох метрів могуть бути відправлені Новою Поштою або іншим перевізником.